non confundir con autobombo (información)

unha semana despois, déixovos aquí unha relación dalgunhas das novas de prensa aparecidas con motivo do premio gonzález garcés que lle deron a’ohqtomr:

el país
vieiros
la voz
el correo gallego
galicia hoxe
la opinión
a nosa terra
praza das letras
xornal.com
culturagalega.org
galiciae
asociación de editores
concello de fene
radio fusión

2 remoementos adicionais a “non confundir con autobombo (información)”

  1. David
    Xuño 3rd, 2008 | 9:07

    Hay coincidencias tan estúpidas como, por ejemplo, que alguien (yo) encienda la televisión y, de pronto, “ponga cara” a un poeta al que leyó hace unos años. Lectura que fue, como no, resultado de otra estúpida casualidad, esta vez referente al amigo de un amigo que había leído un poemario llamado derrotas y que bla, bla, bla…

    Pero la más estúpida de las coincidencias resultó ser que el tal poeta, al que aprovecho para felicitar por el González Garcés, además de escritor era informático, y además de informático era, o mejor dicho, es, compañero de “oficina” del que aquí escribe, víctima inocente de tantas casualidades acumuladas en una única tarde 🙂

    En serio, ha sido una agradable sorpresa saber que comparto oficina y “curro” con Eduardo Estévez, una grata coincidencia.

    Enhorabuena (en castellano) por el premio.

  2. Xuño 4th, 2008 | 1:33

    Saudos de Portugal!
    Non sabia que tamén blogueavas!
    Todo un profissional da web!
    Eu tamén vou escrevendo de cando en vez, agora estou preparando unha obra de teatro que será mais un recorrido/visita a un xardin de Coimbra, terás que vir a vernos, estrenamos ó 5 de xullo. Enviote o nosso blog en construccion: http://casadaesquinanobotanico.blogspot.com/
    Ademais temos ungrupo chulo con unha casa que será un lugar de acollida de proxectos novos. Se tes ideias enviame para filipaflipa@gmail.com.

    Bicos jrandes

    Fili